قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://up.behtarin.com/uploads/a84dd4d1bc1.jpeg

 

* به سلامتي کسي که وقتي بردم گفت :
اون رفيــــــــــــــــــــــــق منه .......
وقتي باختم گفت : من رفيـــــــــــــــــــــــــــقتم ......


*به سلامتي درياچه اورميه...
نه بخاطر اينكه مظلومه فقط به خاطر اينكه هيچ وقتي اجازه نداد كسي توش غرق بشه...

و.....یرای دیدن نوشتهای بزرگ استاد گیاهدانی ادامه مطلب***


ادامه مطلب
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:مطالب خواندنی , ضرب المثل , فال , طنز , اس ام اس و ,, ] [ 2:12 ] [ admin ]

 

 

اطلاعات قطعه:

ترانه از علی پارسا و ملودی و تنظیم از مهدی جهانی.

دانلود + توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:اهنگ درخواستی شما, ] [ 6:12 ] [ admin ]

 

اطلاعات قطعه:

ترانه این قطعه از حدیث دهقان و تنظیم قطعه از شهاب اکبری.

دانلود + توضیحات بیشتر در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:اهنگ درخواستی شما, ] [ 6:4 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Riptide GP اولین بازی مسابقات روی آبی می باشد که برای گوشی های موبایل ارایه شده است و به حق بهترین آنها نیز بوده است . این بازی با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه ، انعکاس های واقعی ( تنها برای دو هسته ای ها ) و گرافیک زیبا با تمامی جزئیات هم برای وسیله های نقلیه و هم محیط توانسته است یک سرگرمی کامل و هیجان انگیز را ایجاد کند .

 

بالاترین کیفیت برای Tegra 3 !
اگر گوشی شما از قدرت سوپر چیپ Tegra 3 کمپانی NVIDIA بهره می برد می توانید جزئیات بیشتر و گرافیک زیباتری را نسبت به سایر اندرویدها شاهد باشید و تجربه ای جدید و البته خارق العاده را در انجام این بازی برای خود رقم بزنید .

 ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سه قبیله Union, Buster و Deven به خوبی و صلح در کنار یکدیگر زندگی می کردند تا اینکه یک روز برادر دو قلوی آدنیس در قبلیه Deven که خوی شیطانی داشت تصمیم به گرفتن کنترل کل جهان گرفت و این آغازی بود بر پایان صلح .
داستانی که گفته شد مربوط به بازی زیبای AREL WARS 2 می باشد که شما را در میدان نبردی قرار خواهد داد که وظیفه شما در آن به ترتیب دفاع از داشته ها ، بهبود اوضاع و از بین بردن دشمنان می باشد . این بازی سبک دفاعی توقف ناپذیر می تواند با مراحل چالشی خود ساعت ها شما را سرگرم سازد

ادامه مطلب


ادامه مطلب

HD بازی

باز هم برای اولین بار در میان تمامی سایت ها با لینک مستقیم رایگان از قشم فانی2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

The Dark Knight Rises نام بازی جدید بتمن است که برای اندروید ارایه شده و می بایست در آن نقش بتمن را بر عهده گرفته و شهر گاتهام را از بزرگ ترین سرقتی که قرار است در تاریخ آن رخ دهد نجات دهید .
داستان این بازی همانند شوالیه تاریکی بوده و می بایست تم داستانی آن را در قالب یک بازی انجام دهید . با انجام ماموریت هایی که در این بازی  بر عهده شما قرار داده شده است احساس سوپر قهرمان بودن به شما دست خواهد داد . بازی The Dark Knight Rises به لطف بهره گیری از افکت های سینمایی و بسیاری از حرکات مختلف شما را در قلب حوادث اکشن این فیلم جذاب قرار خواهد داد .

 ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:بازی The Dark Knight Rises, بازی بتمن, بازی بتمن اندروئید, بازی بتمن اندرویید, بازی بتمن برای Arc, بازی بتمن برای Arc S, بازی بتمن برای galaxy s iii, بازی بتمن برای galaxy s2, بازی بتمن برای galaxy s3, بازی بتمن برای Galaxy sii, بازی بتمن برای htc, بازی بتمن برای htc one x, بازی بتمن برای HTC Sensation, بازی بتمن برای sony erricson arc s, بازی بتمن برای آرک, بازی بتمن برای آرک اس, بازی بتمن برای اچ تی سی سنسیشن, دانلود The Dark Knight Rises, دانلود The Dark Knight Rises Android, دانلود The Dark Knight Rises آندرویید, دانلود The Dark Knight Rises اندرویید, دانلود بازی The Dark Knight Rises, دانلود بازی بتمن, ,بازی The Dark Knight Rises, بازی بتمن, بازی بتمن اندروئید, بازی بتمن اندرویید, بازی بتمن برای Arc, بازی بتمن برای Arc S, بازی بتمن برای galaxy s iii, بازی بتمن برای galaxy s2, بازی بتمن برای galaxy s3, بازی بتمن برای Galaxy sii, بازی بتمن برای htc, بازی بتمن برای htc one x, بازی بتمن برای HTC Sensation, بازی بتمن برای sony erricson arc s, بازی بتمن برای آرک, بازی بتمن برای آرک اس, بازی بتمن برای اچ تی سی سنسیشن, دانلود The Dark Knight Rises, دانلود The Dark Knight Rises Android, دانلود The Dark Knight Rises آندرویید, دانلود The Dark Knight Rises اندرویید, دانلود بازی The Dark Knight Rises, دانلود بازی بتمن, دانلود بازی بتمن آندروید, دانلود بازی بتمن اندروید,دانلود بازی بتمن آندروید, دانلود بازی بتمن اندروید, ] [ 5:53 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در شعله های جنگی که در این جهان زبانه می کشد ، هرکس به فکر ساخت قلمرو خود در کمپین حقوق بشر است !
Modern War 2 World Campaign  اولین بازی گرافیکی جنگی می باشد که برای اندروید ساخته شده است !

قلمرو شما در خطر است . سلاح ها را برداشته و برای محافظت از پایه های خود و سپس شروع یک حمله جانانه به سوی دشمن خود را آماد سازید .

ویژگی ها :
- بزرگترین بازی جنگی مولتی پلیر آنلاین
- نبرد کردن با سایر بازیکن ها به صورت زنده
- به روز رسانی رایگان ماموریت ها ، واحد ها ،‌ساختمان ها و …
- بیش از ۱۰۰ واحد قدرتمند زمینی ، هوایی و دریایی
- و….

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Battery Widget+ یک ابزارک کابردی ۱×۱ می باشد که با قرار گرفتن بر روی صفحه خانگی اندروید می تواند سطح انرژی ذخیره شده در باتری را با بهره گیری از انیمیشن های بسیار زیبا برای شما به نمایش در آورد . افزون بر این می توانید با لمس کردن ویجت شاهده اطلاعات بیشتری از نحوه استفاده شارژ باتری دستگاه خود باشید .
از جمله دیگر ویژگی های این ابزارک می توان به طراحی بسیار ساده با قابلیت تنظیم آن به منظور نمایش در سه رنگ مختلف اشاره نمود . همچنین شما با داشتن این ویجت می توانید هشدار های دلخواه خود را برای باتری و میزان استفاده آن تنظیم نموده تا به گونه ای مدیریتی نیز بر روی شارژ مصرفی داشته باشید .

ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:Battery Widget+, Widget اندروید, ابزارک اندروید, ابزارک باتری, ابزارک باتری آندروید, ابزارک باتری آندرویید, ابزارک باتری اندروئید, ابزارک باتری اندرویید, ابزارک باتری انروی, ابزارک باتری انروید, دانلود Battery Widget+, دانلود رایگان نرم افزار Battery Widget+, دانلود ویجت, دانلود ویجت اندروید, دانلود ویجت برای آندروید, دانلود ویدجت آندروید, ویجت باتری اندروید, ویجت باطری اندروید,,Battery Widget+, Widget اندروید, ابزارک اندروید, ابزارک باتری, ابزارک باتری آندروید, ابزارک باتری آندرویید, ابزارک باتری اندروئید, ابزارک باتری اندرویید, ابزارک باتری انروی, ابزارک باتری انروید, دانلود Battery Widget+, دانلود رایگان نرم افزار Battery Widget+, دانلود ویجت, دانلود ویجت اندروید, دانلود ویجت برای آندروید, دانلود ویدجت آندروید, ویجت باتری اندروید, ویجت باطری اندروید, ویجت نمایش میزان شارژ باقی مانده باتری, ویدجت, ویجت نمایش میزان شارژ باقی مانده باتری, ویدجت, ] [ 5:49 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Traffic Wonder HD یک بازی پازلی بسیار زیبا و جذاب می باشد که وظیفه شما در آن هدایت کردن وسایل نقلیه برای رسیدن به مقصد های مورد نظر با کمترین مصرف سوخت می باشد .برای این کار بازیکن می بایست با کشیدن یک خط از نقطه شروع تا پایان این مسیر را با انگشت خود بکشد . در این بازی افزون بر جذابیت های بسیار بالایی که دارد به نوعی تمرین برای برنامه ریزی های دقیق و پیش بینی می باشد .

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا می توانید بر جاذبه غلبه کنید ؟ تمامی بلوکه ها را نابود کرده تا پیروز شوید !

Space Out یک بازی بسیار زیبا و جدید اما در سبک قدیمی نابود کردن آجر می باشد . در این بازی که از شتابسنج گوشی شما بهره می گیرد می بایست با چپ و راست کردن دستگاه توپ های سنگین را به سمت آجر ها راهنمایی کرده تا آنها را نابود سازد .

 ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Backgrounds HD نام برنامه بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید از وال پیپر های اچ دی بسیار زیبایی که توسط OGO جمع آوری شده است برای متحول کردن صفحه نمایش اندروید تان بهره بجویید . سواحل زیبای مالدیو ، رشته کوه های هیمالایا ، آفریقا ، لندن ، پاریس و بسیاری از مکان های دیدنی دیگر انتظار دعوت شدن به خانه اندروید شما را می کشند .

ویژگی ها :
- به روز رسانی روزانه وال پیپرها
- امکان برش قسمت دلخواه از هر تصویر
- تصاویر اچ دی بهینه شده برای اسمارت فون ها و تبلت ها
- امکان جستجو برای یافتن عکس های مورد نظر
- قابلیت ذخیره سازی تصاویر بر روی sd card
- و …ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

HDR Camera+ نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید اقدام به تهیه عکس های رزولوشن بالای HDR نمایید . در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه اشاره می کنیم :

- تهیه عکس های HDR تا با یک کلیک
- ذخیره سریع تصاویر
- تصحیح تصاویر ناخوشایند در حال حرکت
- اضافه کردن خودکار محل عکاسی
- پشتیبانی از فلش
- امکان قطع کردن صدای شاتر
- و …ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:HDR Camera+, HDR Camera+ آندروئید, HDR Camera+ آندروید, HDR Camera+ انروید, اپلیکیشن HDR Camera+, دانلود HDR Camera+, دانلود HDR Camera+ انروید, دانلود اپلیکیشن HDR Camera+ اندروید, دانلود برنامه HDR Camera+, دانلود رایگان نرم افزار HDR Camera+, دانلود نرم افزار دوربین آندرویید, دانلود نرم افزار دوربین اندروید, نرم افزار HDR Camera+, نرم افزار دوربین, نرم افزار دوربین آندروید, نرم افزار دوربین اندروید, نرم افزار دوربین برای آندروید, نرم افزار گرفتن عکس, نرم افزار گرفتن عکس hdr, +HDR Camera+, HDR Camera+ آندروئید, HDR Camera+ آندروید, HDR Camera+ انروید, اپلیکیشن HDR Camera+, دانلود HDR Camera+, دانلود HDR Camera+ انروید, دانلود اپلیکیشن HDR Camera+ اندروید, دانلود برنامه HDR Camera+, دانلود رایگان نرم افزار HDR Camera+, دانلود نرم افزار دوربین آندرویید, دانلود نرم افزار دوربین اندروید, نرم افزار HDR Camera+, نرم افزار دوربین, نرم افزار دوربین آندروید, نرم افزار دوربین اندروید, نرم افزار دوربین برای آندروید, نرم افزار گرفتن عکس, نرم افزار گرفتن عکس hdr, نرم افزار گرفتن عکس اچ دی آر+نرم افزار گرفتن عکس اچ دی آر, ] [ 5:35 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با چرخاندن گوشی خود ، شعله را زنده نگاه داشته و طناب را بسوزانید !
Burn the Rope+ یکی از محبوب ترین بازی های اندروید می باشد که با گیم پلی منحصر به فردی که دارد قادر است شما را برای ساعت ها سرگرم سازد . این بازی ک۹ه توسط تیم youThumpies طراحی شده است دارای مراحل بسیار می باشد و شما در هر مرحله می بایست تلاش کنید طناب های بیشتری را بسوزانید تا امتیاز بیشتری کسب نمایید .
گرافیک بسیار زیبا ، افکت های جذاب ، یادگیری آسان اما نیاز به تلاش برای حرفه ای شدن از جمله ویژگی های این بازی به شمار می آید .

        ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Briker 2 بازی بسیار چالش برانگیزی است که طراحی شده تا تمامی افرادی که به ریاضی علاقه مندند و از آن لذت می برند را سرگرم سازد . هدف در این بازی سرپا ماندن بر روی ظرف طلایی به منظور رفتن به مرحله بعدی می باشد . برای تکان دادن آجر ها می توانید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه این کار را انجام دهید اما قبل از شروع تمامی جوانب را در نظر بگیرید .

                ادامه مطلب  


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

ClockQ Analog مجموعه ای از ۱۱ ابزارک ساعت سفارشی پذیر می باشد که آماده است تا با دگرگون ساختن ساعت های پیشفرض و قدیمی گوشی تان ، شما را به گونه ای جدید از گذر زمان آگاه سازد .

پس از نصب کافیست یک فشار طولانی مدت ۲ ثانیه ای بر روی هوم اسکرین اندروید داشته و از منوی باز شده گزینه widget و سپس نام این برنامه را انتخاب نمایید .

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید واقع گرایانه ترین بازی زدن ضربات آزاد را تجربه کنید ؟
Flick Shoot Pro بازی بسیار زیبایی است که در آن می توانید ضربات آزاد خود را با قدرت و دقت هرچه بیشتر به سمت دروازه حریف شلیک کرده و به گل تبدیل نمایید .

ویژگی ها :
- دو حالت مختلف برای انجام بازی
- بهبود یافتن گیم پلی و گرافیک بازی نسبت به نسخه های پیشین
- بهره گیری از موتور فیزیکی پیشرفته و نمایش انیمیشن های واقع گرایانه برای دروازه بان
- و ….ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Security & Antivirus Premier آنتی ویروسی قدرتمند برای اسمارت فون ها و تبلت های اندروید می باشد . این نرم افزار که از پیشرفته ترین آپشن های امنیتی روز بهره می گیرد قادر است از اندرویدهای شما در برابر ویروس ها و فعالیت های خرابکارانه آنلاین محافظت به عمل آورد .

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :
- اسکن کردن خودکار فایلها به منظور یافتن ویروس ها ، تروجان ها و ابزارهای جاسوسی
- نمایش هشدار هنگامی که تنظیمات دستگاه شما خطرناک هستند .
- اسکن کردن خودکار آدرس های اینترنتی برای جلوگیری از ورود به سایت های دزدی آنلاین
- امکان دسترسی ریموت به گوشی هنگام گم شدن یا به سرقت رفتن آن
- و …ادامه مطلب***


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:Security & Antivirus Premier, آنتی ویروس, آنتی ویروس Android, آنتی ویروس آندروید, آنتی ویروس اندروئید, آنتی ویروس اندروید, آنتی ویروس انروید, انتی ویروس, انتی ویروس اندروئید, انتی ویروس اندروید, انتی ویروس اندرویید, دانلود Security & Antivirus Premier, دانلود آنتی ویروس آندرویید, دانلود آنتی ویروس اندروید, دانلود برنامه Security & Antivirus Premier, دانلود رایگان آنتی ویروس اندرویید, نرم افزار Security & Antivirus Premier,,Security & Antivirus Premier, آنتی ویروس, آنتی ویروس Android, آنتی ویروس آندروید, آنتی ویروس اندروئید, آنتی ویروس اندروید, آنتی ویروس انروید, انتی ویروس, انتی ویروس اندروئید, انتی ویروس اندروید, انتی ویروس اندرویید, دانلود Security & Antivirus Premier, دانلود آنتی ویروس آندرویید, دانلود آنتی ویروس اندروید, دانلود برنامه Security & Antivirus Premier, دانلود رایگان آنتی ویروس اندرویید, نرم افزار Security & Antivirus Premier, نرم افزار آنتی ویروس و امنیتی اندورید, نرم افزار آنتی ویروس و امنیتی اندورید, ] [ 5:25 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

” Z “  نام بازی استراتژیک کلاسیکی است که توسط Bitmap Brothers برای اندروید بازسازی شده است . اگر شما نیز از طرفداران این بازی جذاب بوده اید حتما تجربه دو یا چندباره اش ، آن هم در محیط اندروید خالی از لطف نخواهد بود .

ویژگی های بازی Z Origins :
- بازی جنگی استراتژیک در یک محیط کاملا آزاد
- جنگ برای به دست آوردن منابع . پیش از آنکه دشمنان بر شما پیروز شوند ، آنها را نابود سازید .
- بیش از ۳۰ دقیقه ویدیو های سرگرم کننده
- دارا بودن ۶ نوع سرباز رباتیک مختلف با قابلیت انجام بیش از ۴۰ حرکت متفاوت
- ۲۰ مرحله چالش برانگیز و منحصر به فرد
- و …دامه مطلب******


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:Z Origins - (Z The Game), بازی Z Origins - (Z The Game), بازی استراتژیک, بازی استراتژیک آندروید, بازی استراتژیک آنروید, بازی استراتژیک اندروئید, بازی استراتژیک انروید, دانلود Z Origins - (Z The Game), دانلود بازی Z Origins - (Z The Game), دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی استراتژیک HD, دانلود بازی استراتژیک z, دانلود بازی استراتژیک z the game, دانلود بازی استراتژیک اندروید,,Z Origins - (Z The Game), بازی Z Origins - (Z The Game), بازی استراتژیک, بازی استراتژیک آندروید, بازی استراتژیک آنروید, بازی استراتژیک اندروئید, بازی استراتژیک انروید, دانلود Z Origins - (Z The Game), دانلود بازی Z Origins - (Z The Game), دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی استراتژیک HD, دانلود بازی استراتژیک z, دانلود بازی استراتژیک z the game, دانلود بازی استراتژیک اندروید, دانلود بازی استراتژیک اچ دی, دانلود بازی استراتژیک قدیمی, دانلود بازی اچ دی, دانلود بازی استراتژیک اچ دی, دانلود بازی استراتژیک قدیمی, دانلود بازی اچ دی, ] [ 5:23 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به بازی های موتورهای چهار چرخ ( ATV ) علاقه مندید ، می توانید با دانلود کردن  ATV Madnes یک محیط سه بعدی جذاب و کاملا واقع گرایانه را تجربه نمایید . این بازی دارای ۱۲ مدل مختلف از ATV ها بوده که می توانید با بهره گیری از آنها به انجام مسابقات مختلف مشغول شده و قهرمانی را برای خود به ارمغان آورید .
توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به حداقل ۸۰۰ مگاهرتز CPU نیازمندید .

                                              ادامه مطلب****


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:بازی ATV, بازی ATV Madness, بازی ATV Madness اندروئید, بازی اندروید, بازی موتور سواری, بازی موتور سواری آندروید, بازی موتور سواری اندروئید, بازی موتور سواری اندروید, دانلود ATV Madness, دانلود بازی ATV Madness, دانلود بازی ATV Madness آندروید,,بازی ATV, بازی ATV Madness, بازی ATV Madness اندروئید, بازی اندروید, بازی موتور سواری, بازی موتور سواری آندروید, بازی موتور سواری اندروئید, بازی موتور سواری اندروید, دانلود ATV Madness, دانلود بازی ATV Madness, دانلود بازی ATV Madness آندروید, دانلود بازی ATV Madness اندروید, ,بازی ATV, بازی ATV Madness, بازی ATV Madness اندروئید, بازی اندروید, بازی موتور سواری, بازی موتور سواری آندروید, بازی موتور سواری اندروئید, بازی موتور سواری اندروید, دانلود ATV Madness, دانلود بازی ATV Madness, دانلود بازی ATV Madness آندروید, دانلود بازی ATV Madness اندروید, دانلود بازی ATV اندروئید,دانلود بازی ATV اندروئید, دانلود بازی ATV Madness اندروید, دانلود بازی ATV اندروئید, ] [ 5:20 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید تنها با برداشتن گوشی بدون تکان دادن یا لمس کردن ، صفحه نمایش آن روشن شود ؟
Awesome On Off Ultimate نام اپلیکیشن جالبی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی رد کردن انگشت خود از مقابل سنسور نزدیکی ( proximity ) صفحه گوشی یا تبلت خود را فعال کنید . برای انجام این کار کافیست از یک الگوی ساده مقابل این سنسور استفاده نمایید تا درخواست شما تایید شده و صفحه نمایش روشن شود .
نگران مصرف شارژ این اپلیکیشن نباشید چرا که طراحان آن معتقد هستند با آزمایشات انجام شده در طول یک روز ، تنها ۳ درصد از انرژی باطری توسط این برنامه مصرف خواهد شد .

                                                ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Dark Incursion بازی زیبایی است که از آمیختن گیم پلی بازی های قدیمی که شامل شکستن ، پریدن و ضربه زدن می شد با محیط ۳ بعدی برجسته ساخته شده است . بازی در ۱۸۰۰ سال بعد اتفاق می افتد جایی که بین انسان و ساخته های دست او جنگی در گرفته است . بازیکن به عنوان کاراکتر آنیا که یکی از معدود افراد آگاه به شیوه ساخت سلاح های ضدبشری است خود را آماده می کند تا به جنگ ساخته های دست خود برود و زمینی را که کنترل آن از دست آدمیان خارج شده است سروسامان دهد .

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Real Colors Pro برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید طرح ها و پوسته های رنگی بسیار زیبا از تصاویر بسازید . در واقع این برنامه ساخته شده است تا طراحان ، هنرمندان یا سازندگان صنایع دستی با الهام گیری رنگ ها از زندگی واقعی ، پالت های رنگی را با استفاده از الگوریتم های پیشرفته از رنگ های درهم استخراج کنید .

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Mytheme پوسته زیبایی است که برای نرم افزار GO LauncherEX طراحی شده است و با دارا بودن ۲۰ آیکون اختصاصی HD و همچنین یک وال پیپر خارق العاده آماده است تا محیط کاربری اندروید شما را متحول سازد .

 ادامه مطلب***


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Tower Defense از جمله بهترین بازی های سبک برج دفاعی می باشد که در آن می بایست برج های استراتژیک خود را پیش از اینکه دزدان طلاهای شما را بدزند ساخته و بر علیه آنان استفاده کنید . اگر نتوانید در برابر حمله دشمنان که می خواهند طلاهای شما را بدزدند بایستید ، بازی را خواهید باخت . بهره گیری این بازی از گرافیک ۳ بعدی بسیار زیبا در کنار افکت های صوتی می تواند ساعت های گیم پلی را برای پیر و جوان به ارمغان آورد .

ادامه مطلب

 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:: Tower Defense 2, بازی Tower Defense 2, بازی اندروید, بازی دفاعی, بازی دفاعی آندروید, بازی دفاعی آنروید, بازی دفاعی اندروئید, بازی دفاعی اندرویید, بازی دفاعی اندرید, بازی دفاعی انروید, دانلود Tower Defense 2, دانلود بازی Tower Defense 2, ,: Tower Defense 2, بازی Tower Defense 2, بازی اندروید, بازی دفاعی, بازی دفاعی آندروید, بازی دفاعی آنروید, بازی دفاعی اندروئید, بازی دفاعی اندرویید, بازی دفاعی اندرید, بازی دفاعی انروید, دانلود Tower Defense 2, دانلود بازی Tower Defense 2, دانلود بازی آندروید, ,: Tower Defense 2, بازی Tower Defense 2, بازی اندروید, بازی دفاعی, بازی دفاعی آندروید, بازی دفاعی آنروید, بازی دفاعی اندروئید, بازی دفاعی اندرویید, بازی دفاعی اندرید, بازی دفاعی انروید, دانلود Tower Defense 2, دانلود بازی Tower Defense 2, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروئید, دانلود رایگان بازی برج دفاعی,دانلود بازی اندروئید, دانلود رایگان بازی برج دفاعی,دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروئید, دانلود رایگان بازی برج دفاعی, ] [ 3:48 ] [ admin ]

 

Deadly Chambers HD v1.0i

Deadly Chambers HD یک بازی اکشن بسیار زیبا به صورت ۳ بعدی می باشد که به صورت اول شخص انجام می پذیرد . گرافیک بسیار بالای این بازی انجام آن را تنها به دستگاه هایی که به صورت High-Def هستند محدود نموده است . از میان این دستگاه ها می توان به گلکسی تب سامسونگ ، گلکسی اس ، موتورولا Xoom اشاره نمود .

برای دستگاه های دارای ویرایش ۲٫۰ و بالاتر از آن امکان بازی به صورت مولتی تاچ نیز وجود خواهد داشت .

 ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:بازی Deadly Chambers HD v1,0i, دانلود, دانلود اندروید, دانلود اندروید رایگان, دانلود بازی Android, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی آندرویید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید بازی Deadly Chambers HD v1,0i, دانلود بازی اندرویید, دانلود بازی اکشن برای اندروید, دانلود بازی جنگی اندروید, دانلود بازی گرافیک بالا برای اندروید,,بازی Deadly Chambers HD v1,0i, دانلود, دانلود اندروید, دانلود اندروید رایگان, دانلود بازی Android, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی آندرویید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید بازی Deadly Chambers HD v1,0i, دانلود بازی اندرویید, دانلود بازی اکشن برای اندروید, دانلود بازی جنگی اندروید, دانلود بازی گرافیک بالا برای اندروید, دانلود رایگان بازی Android, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود رایگان بازی Android,,بازی Deadly Chambers HD v1,0i, دانلود, دانلود اندروید, دانلود اندروید رایگان, دانلود بازی Android, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی آندرویید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اندروید بازی Deadly Chambers HD v1,0i, دانلود بازی اندرویید, دانلود بازی اکشن برای اندروید, دانلود بازی جنگی اندروید, دانلود بازی گرافیک بالا برای اندروید, دانلود رایگان بازی Android, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, ] [ 3:46 ] [ admin ]

علمی تخیلی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Organ Trail یکی از بازی های سبک قدیمی زامبی ها می باشد . شما با ۴ نفر از دوستان خود سوار بر یک استیشن واگن به سمت غرب حرکت می کنید تا در برابر ارواح بایستید و …

این بازی با بهره گیری از هنر بازی های قدیمی ۱۶ رنگی ساخته شده است و شما را در یک محیط بسیار جذاب غرق خواد کرد .

 

ویژگی ها :
- ساعت ها گیم پلی
- ۱۰ بیماری مختلف برای زامبی ها
- تلاش برای تامین تدارکات در حالی که با ارواح مبارزه می کنید .
- سوخت ، سلاح ها و غذاهای خود را برای زنده ماندن مدیریت کنید .
- قابلیت آپگرید کردن خودرو
- و …

 

ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:Organ Trail: Director's Cut, Organ Trail: Director's Cut آندروئید, Organ Trail: Director's Cut زامبی, بازی Organ Trail: Director's Cut, بازی Organ Trail: Director's Cut اندروید, دانلود Organ Trail: Director's Cut, دانلود Organ Trail: Director's Cut آندرو, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی زامبی, دانلود رایگان Organ Trail: Director's Cut اندروید,,Organ Trail: Director's Cut, Organ Trail: Director's Cut آندروئید, Organ Trail: Director's Cut زامبی, بازی Organ Trail: Director's Cut, بازی Organ Trail: Director's Cut اندروید, دانلود Organ Trail: Director's Cut, دانلود Organ Trail: Director's Cut آندرو, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی زامبی, دانلود رایگان Organ Trail: Director's Cut اندروید,Organ Trail: Director's Cut, Organ Trail: Director's Cut آندروئید, Organ Trail: Director's Cut زامبی, بازی Organ Trail: Director's Cut, بازی Organ Trail: Director's Cut اندروید, دانلود Organ Trail: Director's Cut, دانلود Organ Trail: Director's Cut آندرو, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی زامبی, دانلود رایگان Organ Trail: Director's Cut اندروید, دانلود رایگان بازی Organ Trail: Director's Cut, زامبی,, دانلود رایگان بازی Organ Trail: Director's Cut, زامبی, دانلود رایگان بازی Organ Trail: Director's Cut, زامبی, ] [ 3:43 ] [ admin ]

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آینده جهان در گرو یک قمار بزرگ است . پروفسور Blockowski و ارتش آجری اش ، در حال ایجاد کمپینی به منظور مربعی کردن جهان هستند ! وظیفه شما در بازی Draw Breaker مقابله با این اهداف شوم و ایمن نگاه داشتن سرتاسر جهان می باشد .

Draw Breaker یک بازی بسیار زیبا در سبک تخریب آجر می باشد که با اندکی نوآوری این ژانر پرطرفدار را برای علاقه مندانش زیباتر از همیشه گردانیده است . در این بازی با ۱۶ هیولای منحصر به فرد که هریک دارای قدرت و نیروهایی خاص می باشند نبرد خواهید داشت . در این راه جود بیش از ۱۰ سلاح مختلف شما را برای پیروزی بر حریفان یاری خواهند داد .

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تام ، دانشمند جوانی که در یک لابراتوار فوق سری کار می کند ، به طور اتفاقی به ماموریتی پیش از جشن ازدواج خود می رود . هنگامی که نامزد او ، ورا تصمیم به پیدا کردن تام گرفت ، هیچ اتفاقی در طول سفر خود که با کشتی انجام می شد صورت نپذیرفت اما در یک اتفاق باعث شد که او به دوران های مختلفی نظر ژوراسیک ، عصر پارینه سنگی و یونان باستان سفر کند .

Mushroom Age یک بازی پازلی بسیار زیبا در سبک پیدا کردن اشیای مخفی می باشد که با داشتن یک خط داستانی هیجان انگیز و البته ماجراجویانه ، شما را به دوران های مختلف ماقبل تاریخ خواهد برد . گرافیک بسیار زیبا و کاراکترهای غیر قابل تصور از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .

ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:Mushroom Age: Time Adventure, بازی Mushroom Age: Time Adventure, بازی آندروید, بازی هیدن, دانلود Mushroom Age: Time Adventure, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی Android, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی آندرویید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی آندرید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی اندروید, ,Mushroom Age: Time Adventure, بازی Mushroom Age: Time Adventure, بازی آندروید, بازی هیدن, دانلود Mushroom Age: Time Adventure, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی Android, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی آندرویید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی آندرید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی اندروید,,Mushroom Age: Time Adventure, بازی Mushroom Age: Time Adventure, بازی آندروید, بازی هیدن, دانلود Mushroom Age: Time Adventure, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی Android, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی آندرویید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی آندرید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی اندروید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی انروید, دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی انروید,دانلود بازی پیدا کردن اشیای مخفی انروید, ] [ 3:38 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

GPS Widget Pro ویجتی بسیار مفید و کاربردی برای افرادی است که زیاد به سفر می روند و البته دوست ندارند که گم شوند !
این ابزارک با نمایش مختصات شما به صورت عددی بر روی هوم اسکرین اندروید ، کمک می کند تا به سادگی از موقعیت جغرافیایی خود آگاهی پیدا کرده و در مسیر درست گام بردارید .

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا آماده اید تا MapleStory را بر روی موبایل خود تجربه کنید ؟
دنیا در خطر است ، اما کمک در راه می باشد . نقش Fenris که مکانیک جوانی بوده و می خواهد با قدم گذاشتن در یک ماجراجویی به همراه دوستان خود دنیا را نجات دهد بر عهده گرفته و به نبرد با بدی ها رفته و‌‌ آنها را نابود سازید .

ویژگی ها :
- داستان ها ، کاراکتر ها و مانسترهای جدید
- نقشه بزرگ و کامل
- ۳ مینی گیم هیجان انگیز
- پشتیبانی از سه کنترلر مختلف برای انجام بازی
- و …ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۲ و بالاتر

زمین توسط ملکه کندو و فرزندان او نابود شده است و شما ، Strikefleet Omega ، آخرین مدافع بشر می باشید . ماموریت شما پیدا کردن ملکه و بازداشتن او از ساخت کلونی های جدید و البته نابود کردن نیروهای او که هم اکنون کنترل زمین را در دست گرفته اند می باشد .

سوار بر اسکادران خود شده و با کنترل آن به وسیله انگشتانتان ، تمامی بقایای ایجاد شده توسط ملکه را به نابودی بکشانید .ادامه مطلب***


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Dangerous HD یک بازی بسیار زیبا در سبک PRG می باشد که شما را در فضای لایتناهی خواهد برد . این بازی در طول یک داستان سرگرم کننده رخ داده و در آن شما هنگامی که چشمان خود را باز می کنید متوجه گذر یک قرن از زمان خوابیدن شده و پس از آن به دنبال کشف حقیقت می پردازید .

آیا شما از جنایتکاری که می خواهد تمامی دنیا را به نابودی رسانده و از زندگی ساقط کند می ترسید ؟

نیروهای خود را جمع کرده در طول کهکشان سفر کرده تا به پاسخ پرسش های خود برسید . راه بسیار طولانی است اما چاره ای وجود ندارد .

 

ویژگی ها :
- محیط کاملا سه بعدی با بهره گیری از موتور بازی Unity
- استفاده از افکت های مختلف به منظور افزایش جذابیت بازی
- تم داستانی زیبا
- بیش از ۲۰ کشتی فضایی ، ۱۸۰ ماژول و ۳۳ منظومه مختلف
- و …ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:Dangerous HD, بازی آندروید, بازی اندروئید, بازی اندروید, بازی اندرویید, بازی اچ دی آندروید, بازی اچ دی اندرویید, بازی فضایی, دانلود Dangerous HD, دانلود بازی Arc, دانلود بازی Arc S, دانلود بازی Dangerous HD, دانلود بازی Galaxy S, دانلود بازی Galaxy S II, دانلود بازی Galaxy S III, دانلود بازی HTC Sensation, دانلود بازی اچ دی, دانلود بازی اچ دی اندروید, دانلود بازی برای اندروید, دانلود بازی فضایی اچ دی اندروید, دانلود بازی کیفیت بالا HD اندروید,,Dangerous HD, بازی آندروید, بازی اندروئید, بازی اندروید, بازی اندرویید, بازی اچ دی آندروید, بازی اچ دی اندرویید, بازی فضایی, دانلود Dangerous HD, دانلود بازی Arc, دانلود بازی Arc S, دانلود بازی Dangerous HD, دانلود بازی Galaxy S, دانلود بازی Galaxy S II, دانلود بازی Galaxy S III, دانلود بازی HTC Sensation, دانلود بازی اچ دی, دانلود بازی اچ دی اندروید, دانلود بازی برای اندروید, دانلود بازی فضایی اچ دی اندروید, دانلود بازی کیفیت بالا HD اندروید, دانلود رایگان بازی اچ دی برای اندروئید, دنلود بازی اندروید, دانلود رایگان بازی اچ دی برای اندروئید, دنلود بازی اندروید, ] [ 6:32 ] [ admin ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Critical Strike Portable یک بازی اکشن اول شخص بسیار زیبا می باشد که توانسته است به لطف گیم پلی و طراحی خود به عناوین بسیار مهمی در سایت های معتبر اندروید پلیس و اندروید زوم دست پیدا کند . اگر از طرفداران پروپاقرص کانتر هستید این بازی نیز حتما نظر شما را به خود جلب خواهد کرد . Critical Strike با بردن شما به محیطی شبیه کانتر استرایک این امکان را می دهد تا از محبوب ترین بازی اکشن جهان بر روی اندرویدهایتان لذت ببرید .

 ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

هنگامی که Heileen چشمانش را باز کرد خود را در یک جزیره اسرار آمیز کارائیب یافت ؛ جایی که او و دوستانش به خاطر شکسته شدن کشتی دچار حادثه شده و از یکدیگر دور افتاده بودند .
Heileen خیلی زود تعدادی کارت تاروت با قدرت های خارق العاده یافت که می توانستند هم آرزو ها و هم دنیای واقعی اش را تغییر دهند و همچنین به او کمک کنند تا چیزهای پنهان بسیاری را درباره گذشته خود پیدا کند .

 

اگر به دنبال یک بازی فکری با تم ماجراجویانه می گردید این بازی زیبا را از دست ندهید .

 

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

جهانی که ما می شناسیم به پایان رسیده است و از خاکستر آن جامعه جدیدی ساخته شده است که هم اکنون توسط سیم مرکزی که  وظیفه تنظیم قدرت الکتریکی و اطلاعات را دارد اداره می شود . این جامعه شهر الکتریکی نام دارد .

وظیفه شما در ماموریت پیش رو ایجاد شورش به منظور آزاد سازی فضای شهر از دیکتاتوری سیم مرکزی می باشد ؛ مبارزه برای نفس کشیدن در فضای یک شهر آزاد !ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شیطان یک بار دیگر قدم بر سرزمین مقدس گذاشته است و این وظیفه شماست که با شجاعت و قدرتی که دارید به نبرد با او رفته و نابودش کنید .

Dungeon Hunter 3 یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Gameloft می باشد که این بار در سبک RPG ارایه شده است . ۱۶ عرصه گسترده در این بازی افسانه ای انتظار پیروزی شما را می کشند . هر عرصه شامل ۴ مرحله مختلف با سختی های متفاوت می باشد . شما می توانید هر منطقه ای که می خواهید را در هر زمان حتی پس از پیروزی دوباره بازی کرده و امتیاز خود را بهبودی بخشید .
با بهره گیری از انیمیشن های بسیار روان ، از انجام این بازی سه بعدی نهایت لذت را خواهید برد . اگر می خواهید زیبایی های این بازی را دو چندان کنید کافیست دوستان خود را به مبارزه های مولتی پلیر دعوت کنید !ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آتلانتیس در حال غرق شده است . امواج گوشه و کنار آن را در می نوردند و تمامی شهر ها می خواهند به زیر آب بروند . وظیفه شما در بازی Legends of Atlantis: Exodus HD بر عهده گرفتن نقش ملکه و پادشاه آتلانتیس به منظور مدیریت بحران می باشد . این بازی که در دسته استراتژیک سریع قرار می گیرد دارای بیش از ۵۰ مرحله اعتیاد آور بوده که با گرافیک بسیار زیبا و سختی های مختلف می تواند ساعت های زیادی شما را به خود سرگرم سازد .ادامه مطلب


ادامه مطلب

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

سری گیم بوک های GA اکنون به جلد پنجم رسیده است !
همانگونه که در ورژن های پیش با گیم پلی این نوع از بازی ها آگاه شده اید گیم بوک ، کتاب داستانی است که شما در آن با پذیرفتن نقش می توانید خط داستان را بر اساس نظر و میل خود انتخاب نموده و حتی پایان آن را تغییر دهید .

داستان عنوان جدید که Catacombs of the Undercity نام دارد این بار در زیر زمین ، جایی که بوی انتقامی وحشتناک به مشام می رسد پیش به جلو خواهد رفت و شما می بایست با رفتن به آنجا برای فراری دادن ….

ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر می خواهید مسابقات رالی آن هم با اتومبیل های سنگین را تجربه کنید Monster Truck Rally را از دست ندهید !
با این بازی می توانید در جاده های مختلف و با رقیبان متفاوت مسابقه برگزار کرده و برای پیروزی مبارزه کنید . صحرا ، کوه های برفی و جنگل ، مکان هایی است که می بایست مسابقات خود را در آنجا انجام دهید . این بازی که از یک شبیه ساز فیزیک شگفت انگیز بهره می برد دارای دو حالت Career و Practice می باشد .ادامه مطلب


ادامه مطلب

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

زامبی ها شهر شما را نیز گرفته اند !
اکنون وقت آن است کمی خون بر روی سطح جاده ها بچکد !
فقط تا زمانی که آنها سر و صدای موتور اتومبیل شما را می شنوند صبر کنید !

در بازی GEARS & GUTS امید شهر به شما و موتور نیتروژن دار اتومبیل تان است . آن را روشن کرده و به زامبی ها بفهمانید که معادله کاملا عوض شده است .


ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 76520
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت