قشم فانی2

قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اگر کسی با یک ساتور به شما نزدیک شود واکنش غریزی تان فرار برای نجات زندگی تان خواهد بود. اما این اتفاق برای مردم هسینچو در شمال تایوان نمی افتد. به دلیل اینکه ضربه های وارده از وسایل تیز قصابی برای آنها نوعی درمان برای دردهای موضعی مختلف است.

این مردم برای دیدن این ماساژورها صف می بندند در حالیکه آنها وسایل قصابی را روی سنگ های نمناک تیز می کنند و تیغه ها را روی هم می کشند.
ماساژ چینی با چاقو احتمالا چیزی است که در جهنم انتظار آن را دارید، اما گفته می شود که اینکار جریان خون را تندتر می کند و انرژی نهفته ی بدن را آزاد می گرداند همین باعث می شود سموم بدن دفع شوند.

ماساژ

جریان این کار بسیار ساده است همه ی درمان گر ها دو جفت ساتور یا چاقو به دست می گیرند و با لبه ی تیز آن به صورت بیمار ضربه می زنند، البته زخمی ایجاد نمی شود و خونی هم در کار نیست. آنها می دانند دقیقا چه مقدار ضربه وارد آورند و چطور وسایل را نزدیک و دور کنند که کوچکترین آسیب یا خراشی به پوست نرسد.

این حرکت بالا و پایین ساتورها انرژی ساکن را رها می کند و حالت نیمه درمانی دارد.
«چاپ، چاپ، چاپ و درد دور می شود» این شعاری است که تراپیست ها برای ترغیب مشتریانشان به زبان می آورند.
هر جلسه ساتور درمانی ۳۰ دقیقه طول می کشد و ۱۵ دلار هزینه دارد. معمولا به مشتریان گفته می شود نترسند اما هیچ کسی نیست که بتواند به نزدیک شدن چندین ساتور به صورتش واکنش مثبت نشان بدهد.

اما بعضی ها هم موقع ماساژ از خوشی و رهایی از تنش، آه می کشند. بیشتر مراجعه کنندگان باور دارند این ماساژ می تواند بیماری های لاعلاج و مزمن زیادی را درمان کند مثل سرطان و مشکلات کلیه ای. وزن و کلفتی چاقو ها بستگی به شدت بیماری دارد.
اگر این شیوه درمانی چینی را جالب توجه یافته اید دیدن این سایت برایتان خالی از لطف نخواهد بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:خواندنی ها و دیدنی ها, سرگرمی, ] [ 22:6 ] [ admin ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت